مایکل کی ویلیامز، بازیگر سریال وایر درگذشت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرگزاری خبرنگاران- بازیگر سریال های تحسین شده ای چون وایر، سوپرانوها و امپراتوری برودواک از جهان رفت.

مایکل کی ویلیامز، بازیگر سریال وایر درگذشت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا و به نقل از ورایتی، مایکل کی ویلیامز که در سریال های تحسین شده ای چون وایر یا شنود و سی اس آی: نیویورک بازی نموده بود دیروز در محل اقامتش در بروکلین مرده پیدا شد. وی 54 ساله بود.

ویلیامز که در بسیاری از مجموعه های تحسین شده اچ بی او از جمله وایر، امپراتوری بوردواک، آن شب، دیده بان سوم و لاوکرافت کانتری بازی نموده بود بازیگر فیلم های سینمایی چون 12 سال بردگی، رفته عزیزم رفته، کیش یک آدمکش، سولو: داستانی از جنگ ستارگان و جاده هم بود.

نقش آفرینی های این بازیگر معمولاً با تحسین روبه رو می شد و به همین علت 3 نامزدی امی برای نقش مکمل وقتی آنها ما را می بینند، آن شب و بِسی دریافت نموده بود. وی در حال حاضر از رقبای امی برای بازیگر نقش مکمل در یک سریال درام یعنی لاوکرافت کانتری است.

شبکه اچ بی او در بیانیه ای اعلام نمود از مرگ ویلیامز که به مدت 20 سال یکی از اعضای خانواده این شبکه محسوب می شد متاثر است.

ویلیامز اولین نقش آفرینی حرفه ای خود را سال 2002 با بازی در نقش شخصیت عمر لیتل در وایر آغاز کرد و یکی از به یادماندنی ترین شخصیت های این سریال را خلق کرد.

وی علاوه بر نقش آفرینی در برابر دوربین به نویسندگی غیرداستانی هم توجه داشت و مجری و تهیه کننده مستندهای تلویزیونی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مایکل کی ویلیامز، بازیگر سریال وایر درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل کی ویلیامز، بازیگر سریال وایر درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید