سن فرمین یکی از فستیوال های مهم اسپانیا است

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، سن فرمین یکی از فستیوال های مهم اسپانیا است.

سن فرمین یکی از فستیوال های مهم اسپانیا است

جالب است بدانید که جشن سن فرمین تنها برای اسپانیایی ها جالب و مجذوب نماینده نیست و چه بسا گردشگرانی که هر ساله در این تاریخ معین به کشور اسپانیا آمده، در این جشن و فستیوال شرکت می نمایند. وقتی فستیوال آغاز می گردد، هر روز 8 صبح 12 گاو در میان مردم رها شده و مردم به صورت دسته جمعی آغاز به دویدن و فرار کردن می نمایند. این جشن بسیار هیجان انگیز است و البته هر ساله تلفات و آسیب هایی را نیز برای شرکت نمایندگان به بار می آورد. با این حال، افراد زیادی علاقمند به شرکت در این مسابقه و تجربه نمودن این هیجان هستند.

حتما شما نیز جز کسانی هستید که با شنیدن اخباری در مورد گاوبازی به یاد اسپانیا می افتید. گاوبازی یا همان جشن سن فرمین یکی از مهمترین و مهیج ترین جشن های اسپانیایی بوده که هر ساله در تاریح 6 تا 14 جولای برگزار می گردد و قدمت آن به بیش از 400 سال پیش باز میگردد. در آن موقع، مبلغی دینی با همین نام یعنی سن فرمین در میان مردم زندگی میکرده که به وسیله رومی ها گردن زده شده و جسد آن به وسیله گاوی در شهر چرخانده می گردد. طبق روایات در دست از آن موقع، در این میان زنی با لباس سفید به یاری این مبلغ می آید و همین مساله باعث شده که افراد بسیاری در جشن سن فرمین لباس سفید بپوشند.

منبع: همگردی

به "سن فرمین یکی از فستیوال های مهم اسپانیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سن فرمین یکی از فستیوال های مهم اسپانیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید