رونمایی از عکس پروفایل پویا در اینستاگرام

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، کاربران دیگر با کشیدن عکس پروفایل به اطراف، می توانند آن را به آواتار تغییر دهند.

رونمایی از عکس پروفایل پویا در اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی نو عکس پروفایل پویا را معرفی نموده است که به کاربران اجازه می دهد تا عکس پروفایل و آواتار خود را به صورت هم زمان به نمایش بگذارند. تا قبل از این به روزرسانی، کاربران بین تصویر پروفایل یا آواتار خود می توانستند یکی را انتخاب نمایند، اما اکنون می توان از هر دو در پروفایل خود استفاده کرد.

شبکه اجتماعی متعلق به متا در توییتی، ضمن انتشار ویدیویی که این قابلیت را نشان می دهد، گفت: اکنون می توانید آواتار خود را به سمت دیگر عکس خود اضافه کنید و افرادی که از پروفایل شما بازدید می نمایند، می توانند بین این دو جابه جا شوند.

نحوه تغییر آواتار و عکس پروفایل اینستاگرام

همان طور که در تصویر متحرک بالا دیده می گردد، پس از تنظیم آواتار خود به وسیله بخش ویرایش پروفایل (Edit Profile)، کاربران می توانند با کشیدن تصویر پروفایل شما، آن را به آواتار یا عکس تغییر دهند. علاوه براین، اینستاگرام اشاره می نماید که در این به روزرسانی، برای اولین بار یک انیمیشن برای آواتار ها معرفی شده است؛ زیرا آواتار شما هنگام نمایش به صورت موج دار دیده می گردد.

متا نزدیک به یک سال قبل آواتار ها را به اینستاگرام افزود و اکنون در کوشش است تا با افزودن ویژگی هایی مانند عکس پروفایل پویا، آن ها را در این برنامه بیشتر از قبل برجسته کند. این شرکت ابتدا در سال 2020 آواتار ها را به عنوان راهی برای رقابت با Bitmoji اسنپ راه اندازی کرد و از آن موقع به طور مداوم آن ها را در اینستاگرام، فیسبوک، واتس اپ و مسنجر به روزرسانی می نماید.

ویژگی نو عکس پروفایل پویا درحالی راه اندازی شده است که آدام موسری، رئیس اینستاگرام، چند روز قبل گفته بود که این شبکه اجتماعی در سال 2023 در پی تمرکز بیشتر روی عکس ها خواهد بود. موسری در یک جلسه پرسش و پاسخ با کاربران اعتراف کرد که اینستاگرام در سال گذشته میلادی توجه زیادی به ویدیو ها نموده و اکنون زمان عکس ها فرا رسیده است. او بعلاوه به کاربران اطمینان داد که عکس ها همواره برای این پلتفرم مهم خواهند بود.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "رونمایی از عکس پروفایل پویا در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از عکس پروفایل پویا در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید