دو شاسی بلند الکتریکی تویوتا سال آینده به بازار خواهند آمد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تویوتا در نمایشگاه شانگهای دو کانسپت از شاسی بلندهایی نمایش داد که قرار است سال آینده در چین فراوری شوند. این دو ماشین مدل های جدیدی از زیرمجموعه bZ تویوتا هستند و هر دو موتور الکتریکی دارند.

دو شاسی بلند الکتریکی تویوتا سال آینده به بازار خواهند آمد

کانسپت اول ماشین اسپرت شاسی بلندی است که با همکاری دو کارخانه چینی BYD و FAW فراوری می گردد. اطلاعاتی درباره قوای محرکه ماشین منتشر نشده، اما به احتمال زیاد روی پلتفرمی ساخته می گردد که تویوتا پیش تر برای اولین مدل الکتریکی bZ4 ساخته است.

مدل الکتریکی تویوتا با دو نمایشگر روی داشبورد

تویوتا می گوید ماشین را برای جوانان طراحی نموده و به فن آوری هایی مجهز است که در راهنمایی خودرو به راننده یاری می نمایند. اتاق ماشین ساده است و به جز دو نمایشگر، چیز دیگری روی داشبورد نیست.

تویوتا تا سال 2026 ده مدل الکتریکی به بازار چین عرضه خواهد نمود

کانسپت دوم شاسی بلند بزرگ تری است که قرار است با همکاری شریک دیگر چینی تویوتا به نام GAC فراوری گردد. هدف تویوتا از فراوری این ماشین جذب خانواده ها است. ظاهر ماشین ساده است و تویوتا می گوید طراحانش بر فراهم کردن اتاقی بزرگ و افزایش ایمنی سرنشینان تمرکز نموده اند.

تویوتا می خواهد تا سال 2026 ده مدل الکتریکی به بازار چین عرضه کند. بعضی از این مدل ها در بازارهای دیگر هم عرضه خواهد شد.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "دو شاسی بلند الکتریکی تویوتا سال آینده به بازار خواهند آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو شاسی بلند الکتریکی تویوتا سال آینده به بازار خواهند آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید