ترامپ: استفاده از فشار بر گردن توسط پلیس گاهی خوب است

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی درباره اعتراضات اخیر و حضور نیروهای نظامی مدعی شد: هیچ اختلافی با مقامات وزارت دفاع درباره اعتراضات اخیر ندارم.

ترامپ: استفاده از فشار بر گردن توسط پلیس گاهی خوب است

این در حالی است که پیش از این بعضی مقامات وزارت دفاع آمریکا از نحوه برخورد ترامپ در قبال معترضان انتقاد نموده بودند.

ترامپ همچنین در ادامه سخنانش با دفاع از تجهیز بیشتر ارتش آمریکا به تسلیحات و فنون بیشتر مدعی شد که سرانجام دادن به روش فشار بر گردن اگرچه خوب است ولی استفاده از این روش ممکن است در بعضی رویارویی های تک به تک میان پلیس و مظنونان لازم باشد.

این اظهارات ترامپ درباره فشار بر گردن به نوعی حمایت ضمنی او از خشونت پلیس در آمریکا به شمار می رود که به ویژه طی چند هفته گذشته به اعتراضاتی گسترده منجر شده است.

اعتراضات در آمریکا وارد مرحله جدید و جدی تری شده است و در تازه ترین تحولات، شاهد بروز ناآرامی ها در شهر سیاتل و خشونت در بخش هایی از این شهر بوده ایم.

روز گذشته نیز دونالد ترامپ در پیامی توئیتری، شهروندانی را که در ایالت واشنگتن در اعتراض به قتل جورج فلوید توسط پلیس به خیابان ها آمده بودند، آشوبگران زشت خواند و از فرماندار ایالت واشنگتن و شهردار سیاتل خواست با آنها برخورد نمایند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز اعتراضات تا به امروز چندین بار مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید نموده است. وی اصرار دارد که برای سرکوب اعتراضات، علاوه بر نیروهای پلیس و نیروهای گارد ملی آمریکا از نیروهای ارتش نیز استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ: استفاده از فشار بر گردن توسط پلیس گاهی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: استفاده از فشار بر گردن توسط پلیس گاهی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید