عراق، نماینده مجلس: ترامپ و دیگران حق معین سقف زمانی برای خروج نظامیان آمریکا را ندارند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نماینده مجلس عراق شرح داد : رئیس جمهور آمریکا و یا هر فرد دیگری حق ندارد که سقف زمانی برای خروج نیروهای این کشور از عراق تعیین کند.

عراق، نماینده مجلس: ترامپ و دیگران حق معین سقف زمانی برای خروج نظامیان آمریکا را ندارند

به گزارش گروه بین الملل گردش 360 به دور دنیا به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم،حسن شاکر کننده مجلس عراق درباره خروج نظامیان تروریست آمریکا از عراق خاطر نشان کرد : ترامپ رئیس جمهور آمریکا و یا هر فرد دیگری حق ندارد که سقف زمانی برای خروج نیروهای این کشور از عراق مشخص کند، ملت، مجلس و دولت عراق هستند که مشخص می کنند نیروهای آمریکایی چه زمانی از عراق خارج شوند. مصوبه مجلس که مورد حمایت ملت بوده و تظاهرات مردمی هم به خاطر آن برگزار شده دلیلی بر این موضوع است.

وی گفت : خروج نظامیان آمریکایی نیاز به گذشته سه سال زمان ندارد.درحال حاضر سه هزار نظامی آمریکایی در عراق حضور دارند. درحالی که کشور نیازی به نیروهای زمینی ندارد.

شاکر اضافه نمود: هیچ نخست وزیری درخواستی برای حضور این نیروها نداشته. بلکه درخواست ها برای پشتیبانی لجستیک، اطلاعاتی و هوایی بوده است.

کننده مجلس عراق با بیان اینکه،این نیروها بدون آگاهی ملت و مجلس وارد عراق شده اند، خاطر نشان کرد نظامیان آمریکایی حاضر در عراق فاقد وجاهت قانونی و مصونیت هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق، نماینده مجلس: ترامپ و دیگران حق معین سقف زمانی برای خروج نظامیان آمریکا را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، نماینده مجلس: ترامپ و دیگران حق معین سقف زمانی برای خروج نظامیان آمریکا را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید