تقدیر شهردار منطقه 11 از ساکنین پهنه رودکی در خیابان استاد شهریار

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، روز گذشته شهردار منطقه 11 در آستانه خاتمه عملیات اجرایی ساختپیاده راه شهریار در پهنه فرهنگ و هنر رودکی از شهروندان ساکن در اطراف خیابان استاد شهریار که در مدت اجرای پروژه با صبوری مدیریت شهری را همراهی نموده اند؛ تقدیر کرد.

تقدیر شهردار منطقه 11 از ساکنین پهنه رودکی در خیابان استاد شهریار

به گزارش گروه اجتماعی گردش 360 به دور دنیا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ضمن بازدید از پیاده راه شهریار با حضور درب منازل شهروندان و اهدای لوح تقدیر و تبادل نظر با آنان از ساکنین محدوده و کسبه محل تقدیر کردند.

شهردار منطقه 11 با اشاره به تکمیل عملیات احداث پیاده راه شهریار در پهنه رودکی از اتمام کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز 1500 متر مربعی در خیابان مقابل تالار وحدت و تالار رودکی اطلاع داد.

نصراله آبادیان در تشریح اقداماتی که در پیاده راه شهریار صورت گرفته؛ گفت: عملیات عمرانی این پیاده راه که پاییز گذشته از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران با همکاری شهرداری منطقه 11 شروع شده بود به انتها رسیده و اداره فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز پیاده راه شهریار به مساحت 1500 متر مربع نموده است.

او در ادامه اضافه کرد: هم اکنون نصب المان های این خیابان در دست اجراست که به زودی انتها می یابد و با بهره برداری از این پروژه شاهد بهره مندی اهالی فرهنگ و هنر از پیاده راه شهریار و تبدیل آن به پاتوق فرهنگی پایتخت در پهنه رودکی به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر شهردار منطقه 11 از ساکنین پهنه رودکی در خیابان استاد شهریار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر شهردار منطقه 11 از ساکنین پهنه رودکی در خیابان استاد شهریار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید