بیماران کرونایی در دورود نقاهتگاه ندارند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس شبکه بهداشت و درمان دورود بیان نمود: راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در این شهرستان هزینه بر است. حدود 95 درصد مبتلایان به کرونا در دورود بهبود یافتند.

بیماران کرونایی در دورود نقاهتگاه ندارند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از تسنیم، امین ثروتی چهارشنبه 21 خرداد در جمع گردش 360 به دور دنیا این شهرستان اظهار کرد: پس از خیز بیماری کرونا در دورود نصف بیمارستان ما زیر بار کرونا رفت و شاید در آینده نیز نزدیک کل بیمارستان دوباره به این بیماری اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کنترل می گردد. تا به امروز موارد فوتی کرونا در دورود به دلیل بیماری زمینه ای و یا سن بالا بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دورود به بازگشایی بازار و مغازه ها در این شهرستان اشاره و بیان نمود: همه جا در دورود تقریباً بازگشایی شده و ما به عنوان متولی بهداشت و درمان مردم را باید نسبت به ویروس کرونا مطلع کنیم.

ثروتی توضیح داد: هم اکنون با وجود این بیماری مراسم عروسی و ترحیم در این شهرستان در حال برگزاریست.

وی با تأکید به اینکه در استان لرستان شرایط قرمز کرونا اعلام نشده و بیشتر شهرها در شرایط زرد هستند، گفت: هم اکنون آمار فوت مبتلایان به این بیماری در این شهرستان پنج درصد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دورود بیان نمود: آموزش وپرورش این شهرستان حتی برای برگزاری امتحانات فضای مناسبی در اختیار ندارد و امام آدینه فضای مصلی را برای برگزاری امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی اختصاص داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بیماران کرونایی در دورود نقاهتگاه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران کرونایی در دورود نقاهتگاه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید