اعلام همدردی و آماده باش نیرو های هلال احمر 5 استان برای کمک به زلزله زدگان ترکیه

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، در پی وقوع زمین لرزه 7 ریشتری در ترکیه، جمعیت های هلال احمر 5 استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و تهران به حالت آماده باش درآمدند.

اعلام همدردی و آماده باش نیرو های هلال احمر 5 استان برای کمک به زلزله زدگان ترکیه

به گزارش گروه بین الملل گردش 360 به دور دنیا، در پی وقوع زلزله نسبتا شدید در ازمیر ترکیه، سرپرست معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر با همتای ترکیه ای خود مصاحبه کرد.

در این گفت وگوی تلفنی منصوره باقری، سرپرست معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر با اعلام مراتب همدردی هلال احمر ایران با آسیب دیدگان این زلزله، آمادگی هلال احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله زدگان ترکیه را اظهار داشت.

معاون بین الملل هلال احمر ترکیه نیز گفت: با توجه به اینکه زلزله در دریای بین ترکیه و یونان رخ داده امیدواریم که خسارات کم باشد، اما برآورد های اولیه حاکی از تخریب ساختمان های قدیمی در شهر ازمیر است و به همین دلیل احتمالا خسارات و تعداد کشته ها و زخمی ها قابل ملاحظه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تا به امروز 120 نفر مجروح شدند و 4 نفر هم آسیب جدی دیدند، اما تعداد کشته ها هنوز تعیین نیست. در حال حاضر مردم به دلیل ترس در خیابان ها هستند و احتمالا شب را در خیابان ها به سر کنند؛ بنابراین گزارش به دنبال وقوع زلزله 6.6 ریشتری در ازمیر، کشور ترکیه واقع در 19 کیلومتری کشور یونان، جمعیت های هلال احمر 5 استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و تهران به حالت آماده باش درآمده تا در صورت نیاز برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام همدردی و آماده باش نیرو های هلال احمر 5 استان برای کمک به زلزله زدگان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام همدردی و آماده باش نیرو های هلال احمر 5 استان برای کمک به زلزله زدگان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید